Ako vytvoriť (alebo osviežiť) svoju stratégiu pre nápady na fotografovanie hotelov

09.07.2023

Hotelové fotografické nápady, ktoré ohromia vašich klientov

Možno vám dochádzajú nápady na fotografovanie hotelov alebo si už nie ste istí, aká je vaša fotografická stratégia.

Bez ohľadu na to, čo vás priviedlo k zamysleniu sa nad fotografiami vášho objektu, ak máte otázky týkajúce sa nápadov na fotografovanie hotelov, máme odpovede. Diskutujeme o tom, čo o hotelovej fotografii spôsobuje, že potenciálni hostia a plánovači udalostí sa pretekajú, aby si rezervovali vaše miesto. Pokračujte v čítaní, aby ste sa dozvedeli viac o prvku číslo jeden, ktorý potrebujete na úspech, o tom, aká fotografická stratégia je pre vašu značku najlepšia a skutočné príklady fotografií od značiek v oblasti pohostinstva, ktoré inšpirujú vaše vlastné nápady na hotelovú fotografiu.

Pokiaľ ide o úspešné nápady na fotografovanie hotelov, kvalita robí alebo zlomí váš úspech

Ak sa chcete uistiť, že vaše fotografie sú lepšie ako konkurencia, nestačí použiť len dobrý fotoaparát. To, čo robí fotografiu vhodnou pre marketingové účely, spočíva v dvoch veciach: kompozícia a svetlo. Väčšiu pozornosť priťahuje fotografiou, ktorá sa riadi pravidlom tretín. Toto pravidlo by sa mohlo vzťahovať na akýkoľvek aspekt fotografie vrátane hotelovej fotografie. Mať jednoduchšie rozloženie a priestor je oveľa atraktívnejšie na pohľad ako niečo, čo je preplnené.

Inými slovami, zvážte, ktoré nastavenia a uhly robia vašu izbu najviac žiariacou. Nemusia to byť tie, ktoré momentálne používate - a to je v poriadku! Je to všetko o tom, čo robí fotografiu zaujímavou.

Svetlo- mocný čarodej emócií. Nikto nechce zostať v priestore, ktorý vyzerá depresívne. Uistite sa, že používate veľa prirodzeného svetla a jasných farieb, ako je biela, ktoré skutočne vyniknú.

Ako vytvoriť (alebo osviežiť) svoju stratégiu pre nápady na fotografovanie hotelov

Začnite tým, že sa porozprávate so svojim interným tímom. Je nevyhnutné dobre porozumieť vašim celkovým marketingovým cieľom na rok spolu so zainteresovanými, teda so spolupracovníkmi, do úvahy je potrebné brať informácie o demografických údajoch, o predaji vašich najlepších hostí, o kúpnej sile, ponuke trhu, atď.

Ďalej vyhodnoťte svoje aktuálne nápady na fotografovanie hotelov. Čo je potrebné aktualizovať alebo zlepšiť? Čo je stále v súlade s vašimi súčasnými cieľmi? Možno zistíte, že existuje veľa obrázkov, ktoré stojí za to zachovať!

A nezabudnite na úpravy. Môžete mať niektoré staršie fotografie, ktoré potrebujú len malú dodatočnú korekciu farieb, aby skutočne žiarili.

Nápady na hotelové fotografie, vďaka ktorým sa vaše zariadenie stane #1 voľbou pre potenciálnych hostí a event manažérov

  1. Uprednostnite rozmanitosť

Jedným z najdôležitejších faktorov, ktoré by majitelia a manažéri hotelov mali zvážiť, pokiaľ ide o ich nápady na fotografovanie hotelov, je mať rôzne snímky z čo najmenšieho počtu záberov. To ukazuje všestrannosť priestoru a vyzerá to, že ho možno použiť na rôzne udalosti a podujatia.

Keď hovoríme o rozmanitosti, máme na mysli rozmanitosť. To znamená zachytiť každý priestor - od miestností cez bazén až po chodby - z každého uhla.

  1. Riešenie problémov s počasím

Máte vonkajšie miesto, ktoré strieda všetky štyri ročné obdobia alebo hostí večerné podujatia? Prečo teda nezahrnúť zábery vašich prvkov odolných voči poveternostným vplyvom do svojich nápadov na fotografovanie hotelov?

To môže zahŕňať všetko od prenosných plynových ohrievačov až po priehľadné kryty. Jedna vec je čítať o riešeniach dažďa alebo slnečného svetla a druhá vec je skutočne vidieť, ako to bude vyzerať všetko nastavené. Potenciálni hostia ocenia vizuál, keď sa snažia predstaviť si svoje podujatie vo vašom priestore.

  1. Zdroj existujúcich obrázkov

Okrem rezervácie vlastného fotografa môžu hotely použiť aj snímky zhotovené fotografmi udalostí, ktorí pracovali na podujatiach vo vašom priestore. Títo odborníci radi licencujú svoju prácu. Navyše, ich fotografie poskytnú potenciálnym zákazníkom úprimný pohľad na to, ako priestor vyzerá z pohľadu nezainteresovanej osoby.

Nielenže to buduje dôveru, ale môže vám to tiež ušetriť čas a peniaze na vytvorenie vlastného vyhradeného záberu.

  1. Dobre sa pripravte

Či už ide o vaše prvé alebo päťdesiate fotenie v hoteli, dobrá príprava naň zabezpečí, že z investície získate všetko, čo potrebujete a ešte viac. Pred fotografovaním by ste mali svojmu fotografovi predložiť minimálne všetky nasledujúce informácie:

  • Zoznam záberovje ako zoznam potravín, čo potrebujete získať z natáčania. Môžete to napísať na papier. Zo skúseností však odporúčame, že najlepšie je zahrnúť príklady uhlov a nastavení, ktoré by ste chceli znázorniť. Nasnímajte tieto snímky telefónom a pridajte ich do dokumentu so zvyškom zoznamu snímok.
  • Hotelový marketing a predajné ciele.Uistite sa, že jasne komunikujete so svojím fotografom, ako tieto fotografie budú slúžiť vašim marketingovým a predajným cieľom hotela. Na základe toho môžu mať návrhy na nastavenie dizajnu alebo rozloženie.
  • Súvisiace obrázky vytvorené konkurentmi.Zhromaždite obrázky ekvivalentného priestoru od svojich konkurentov. Pozrite sa, čo funguje, čo nie a ako sa váš hotel líši od týchto obrázkov. Pracujte na zvýraznení svojho priestoru spôsobom, ktorý vyplní hodnotovú medzeru týchto zhromaždených obrázkov.
  • Zoznam všetkých možností osvetlenia a rekvizít.Váš fotograf môže chcieť vedieť, k čomu má prístup pri vytváraní vzhľadu priestoru. Profesionálny rekvizitár je skvelý človek, ktorého môžete do tejto konverzácie priviesť. Minimálne však odporúčame mať počas fotenia po ruke prenosné riešenia osvetlenia a estetické rekvizity súvisiace s využitím priestoru.
  • Dispozícia izieb.Váš fotograf bude musieť získať predstavu o priestore a jeho rozmeroch, aby vytvoril hĺbku, určil možnosti štýlu a vybral uhly pred dátumom snímania. Pomocou nástroja vytvorte presný a škálovateľný 3D diagram miestnosti alebo priestoru. Tento nástroj môžete použiť aj na určenie možností rozloženia nábytku pomocou presných meraní.
  • Moodboard.Zaklincujte farby, typy osvetlenia a celkovú atmosféru, ktorú by ste chceli vidieť na svojom hotelovom fotení pomocou moodboardu Pinterest a Canva sú na to skvelé nástroje. Nezabudnite vytiahnuť obrázky z digitálneho portfólia hotelového fotografa, ktoré sa veľmi podobajú tomu, čo by ste chceli vidieť na svojich vlastných fotografiách.
  1. Najmite talenty

Existuje dôvod, prečo je profesionálny modeling kariérou. Ak plánujete do svojho fotografovania priviesť skutočných ľudí, uistite sa, že majú skúsenosti s týmto typom fotografovania. Nie ste si istí, kde si požičať modelky? Kontaktujte miestnu agentúru, nájdite mikroinfluencera v súvisiacom cestovnom výklenku alebo požiadajte svojho fotografa o odporúčania.

  1. Spolupracujte s upratovaním

Pred fotografovaním zariadenia na marketingové účely je dôležité, aby boli izby a priestory hotela čisté. Uistite sa, že vankúše sú v dobrom stave, postele sú bez poškodenia a pod. Môžete tiež získať názor na položky, ako sú závesy, bielizeň a iné potenciálne rekvizity. Dôkladne skontrolujte, či sú v sklade alebo v súčasnosti prané iné možnosti dizajnu, a nechajte svoj tím pripraviť tieto položky zodpovedajúcim spôsobom pred veľkým dňom natáčania.

3 príklady výnimočných nápadov na fotografovanie hotelov

Zhromaždili sme naše obľúbené príklady nápadov na fotografie z hotelov, ktoré získali prestížne ocenenia od asociácie hotelového marketingu a ceny Muse Hotel Awards.

  1. Hotel Royal Crescent

Tento elegantný hotel a kúpele vedia niečo o luxusných nápadoch na hotelovú fotografiu. Na obrázku na Instagrame sa rozhodli vyzdvihnúť svoju krásnu záhradnú cestu. Každý prvok fotografie rozpráva príbeh o tom, čo si tento hotel cení. Od zakriveného kamenného chodníka a vetvičiek levandule, ktoré predstavujú pokoj, až po budovu pokrytú brečtanom, ktorá predstavuje kúzlo starej školy, tento jediný obrázok hovorí veľa o značke.

  1. Päť prvkov Bali

Bali bude vždy krásne. Preto je ťažké vytvoriť nápady na hotelovú fotografiu, ktoré vyčnievajú z davu. Five Elements Retreat to dokázal zvládnuť niekoľkými majstrovskými voľbami osvetlenia.

V suite s bazénom River View je vrcholom vaňa vyrobená zo sopečného kameňa. Na zdôraznenie relaxačných vlastností priestoru si fotograf vybral mäkké, ranné svetlo, ktoré kaskádovito vychádza z hornej časti záberu, takmer akoby slnko svietilo len na toto miesto. Jasne fialové okvetné lístky tiež robia kúpeľ ústredným zameraním tejto inak zemitej scény. A pretože sa zameriava na jediný prvok miestnosti, tento nápad na hotelovú fotografiu je intímny, pokojný a súkromný.

Medzitým v One Bedroom Riverfront Suites fotograf rozpráva výrazne odlišný, ale rovnako krásny príbeh. Primárny obrázok obsahuje celý priestor namiesto jedného prvku, ktorý zdôrazňuje hodnotu priestoru ako celku. Zatiaľ čo jednotlivé komponenty sú ohromujúce, zážitok z celistvosti je skutočným lákadlom.

Ak by sme mali dať jedno slovo k hlavným výhodám každého typu izby do jedného slova len na základe týchto fotografií, bolo by ľahké destilovať prvé slovo na "wellness" a druhé na "romantiku".

  1. Hotel Fish

Chceli ste niekedy žiť v chate v lese úplne ďaleko od iných ľudí, ale s luxusným vybavením na dosah ruky? Hotel Fish dokázal zachytiť tento sen do jedného obrázka hrdinu na svojej webovej stránke.

Ponúkajú celkový obraz: jednu štýlovú, modernú kabínu obklopenú sviežim lesom a vlastnou súkromnou cestou. Hoci hotel Fish ponúka veľa chát na priestrannom mieste tento nápad na hotelovú fotografiu zdôrazňuje to, čo hostia najviac chcú: zostať sami.

Dokonca aj umiestnenie obrazu je strategické. Zatiaľ čo väčšina hotelov bude mať izbu, vybavenie alebo zobrazenie ako svoj veľký obrázok vstupnej stránky, táto značka vie, že luxus je ľahké nájsť, ale mier nie. Ich marketingový tím plne chápe, že ak zapojíte návštevníkov svojich webových stránok so svojou primárnou výhodou, môžete ich neskôr ohromiť obrázkami luxusných izieb, chutných jedál a zaujímavých miestnych tvorov.

Plánujte marketing starostlivo a s jasnou víziou, aby ste zaujali potenciálnych aj existujúcich hostí. Pomocou fotografií rozprávajte príbeh, vyvolajte emóciu a presvedčte o jedinečnosti.