NOVINKY

TIP PRE VÁS

Ing. Renáta Glodžákova 

Gastro Know-How je náš blog, kde zdieľame overené rady a tipy v rôznych článkoch. Naše odporúčania vychádzajú z dlhoročnej praxe a sú navrhnuté tak, aby skutočne fungovali a pomáhali vám zlepšiť váš podnik. Či už ste majiteľ reštaurácie, kaviarne alebo hotelu, u nás nájdete praktické riešenia a inšpiráciu pre váš každodenný biznis.

Žijeme v dobe, keď sú potraviny z celého sveta dostupné kliknutím na tlačidlo. S toľkými možnosťami sa majitelia reštaurácií ocitnú v ohromujúcej konkurencii. Ale so správnym marketingom existuje veľa spôsobov, ako vás konkurencia neohrozí.

Zabudnite na hlboké zľavy a bezcenné body, ponúkame praktické rady, ako môžete vybudovať a udržať si dlhodobú lojalitu hostí.

Či už prevádzkujete hotel s kompletnými službami, alebo iný typ ubytovania, je dôležité nájsť spôsoby, ako vybudovať a udržať si stálu klientelu hostí s vernostným programom alebo bez neho.

Cena za obsadenú izbu je mierou priemerných nákladov na hotelového hosťa, ktorý obýva izbu, vrátane fixných a variabilných nákladov. Čím nižší je vstup, tým väčší potenciálny zisk môže hotel dosiahnuť z predaja izieb.

Pri snahe o dosiahnutie maximálneho zisku sú náklady prvou a hlavnou možnosťou ako sa dá zvýšiť zisk. Náklady na chod hotela majú niekoľko sekcií, ktoré môžeme optimalizovať.

Teraz si predstavte, že ste analyzovali svoje výkazy a zistili ste, že prevádzkové náklady sa vyšplhali príliš vysoko naprieč oddeleniami. Zatiaľ čo každý hotel bude mať iný prístup, tu sú niektoré kľúčové oblasti, ktoré je potrebné zvážiť na zefektívnenie prevádzky a optimalizáciu nákladov.

Počas celého pobytu majú hostia základné potreby a očakávania, ktoré predpokladajú, že budú počas ich pobytu v cieľovom mieste naplnené. Ak hotel nielenže naplní, ale dokonca prekročí očakávania hostí, dosiahne pozitívnu spätnú väzbu. Očakávania hostí možno zoskupiť do šiestich kľúčových zložiek zážitku hostí.